Plan&Släng

måste ta små steg nu. Max 800 kcal per dag, utspridet över flera måltider.
idag är jag uppe i 600 kalorier och klocken är bara 10 i 4. INTE bra jobbet :(
Ska snart ta en stor rensning  köket, allt dåligt ska bort!
Lista:
ris
bulgur
ketchup
senap
sötsursås
istället-för-kyckling-strimlor
istället-för-biff-strimlor
falafel
veganparmesan
DETTA ÄR DJÄVULSKT OCH SKA UT
jäkla syndamat >.< !
Inget utav det är ju egentligen dåligt som t.ex. choklad men för mig är det här satans trick för att få mig att laga mängder av mat. jag älskar att laga mat så det blir lätt att jag gör det då också.

Kommentarer
Postat av: skogsdimma

rätta takter! jag älskar att laga mat och det har blivit mitt helvete, så för 3 dagar sedan slängde jag ut så gott som allt! jag blev häpen över hur mycket mat och ingredienser jag hade, inte undra på att jag ser ut som jag gör. tvättade och rensade kylskåpet och sedan in med mitt nya liv. Jag har aldrig varit så stolt över mitt kylskåp och matval innan.

Ett stiligt kylskåp med den lilla maten man kan tänka sig att äta är en bra syn! det peppar en. Ta en före/efter-bild på kylskåpet och innehållet och ha som kylskåpskuriosa. Det kommer peppa dig VARJE DAG! :D



så ut med det gamla och in med det nya, allt kommer kännas mycket bättre då :)

2010-08-18 @ 19:55:58
URL: http://skogsdimma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0