Efedrin

Äntligen, vårt efedrin har kommit, tog en för 15 minuter sen. Dom ska vara 60 mg... ännu ingen effekt... hmm... om inger ar hänt om 20 min så tar jag en till. Händer inget då så blir jag arg som en riktig ponny! DETTA SKALL VARA RÄDDNINGEN ;D !
Snart träffa Svartin och utbyta leksaker och dricka kaffe en snabbis innan middag med familjen. Förhoppningsvis har skiten kickat in tills dess och jag slipper onödigheter så som middagar brukar innebära!
Imorgon träffar jag Ellie för första gången på ett tag (jag har inte varit nåbar på dryga två veckor) ska bli mysigt men även läskigt. Har hon någonsin sätt mig såhär tjock ???
-Li

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!



Varifrån köper du ditt efedrin, behöver en pålitlig sida nu .. :D

Svara i mail eller bloggen :)

2010-08-11 @ 23:54:00
URL: http://downthatroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0